• Zwroty i reklamacje

Zgodnie z regulaminem sklepu mokabag.pl odstąpienie od umowy dokonywane jest przez złożenie oświadczenia. W celu ułatwienia i przyspieszenia zwrotu prosimy o przesłanie maila na adres kontakt@mokabag.pl zawierającego oświadczenie (wzór poniżej)
Przesyłkę proszę kierować na :

1. Do paczkomatu
GOT01M 43-176 Gostyń ul. Rybnicka 80
kontakt@mokabag.pl
tel. 606667656

2. Na adres:
Moka Aneta Roj-Kowalska
ul. Rybnicka 17
43-176 Gostyń
tel. 606667656


WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Imię i Nazwisko:........................................................................................................................................
Adres mailowy: ........................................................................................................................................
Telefon: …….............................................................................................................................................
Nr zamówienia: .......................................................................................................................................
Nazwa produktu: .....................................................................................................................................
Data złozenia zamówienia: ........................................................................................................................
Data zgłoszenia zwrotu (jeśli był wcześniej zgłoszony): ..........................................................................
Powód zwrotu (każda informacja zwrotna jest dla nas bardzo cenna)........................................................

odstępuję od umowy sprzedaży, dotyczącej w/w zamówienia.
Numer rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze:
……………….…………………………………………………..…………………………………………………
Nazwa banku: …………………………………………………………………………………………………….
Dane właściciela rachunku bankowego:………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………
Zwrot należności zostanie wykonany zgodnie z formą płatności, jaką dokonano zapłaty za
zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem prosimy o wypełnienie powyższych danych o
rachunku bankowym.
                
                                                                                                                            ..............................
                                                                                                                            data i czytelny podpis


W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.


WZÓR REKLAMACJI
Imię i Nazwisko:..........................................................................................................................
Adres mailowy: ...........................................................................................................................
Telefon: ……................................................................................................................................
Nr zamówienia: ..........................................................................................................................
Nazwa produktu: ........................................................................................................................
Data złozenia zamówienia: ...........................................................................................................
Data zgłoszenia reklamacji (jeśli był wcześniej zgłoszony): ................................................................
Data zauważenia wady .................................................................................................................
Data powstania reklamacji (jeśli był wcześniej zgłoszony): ................................................................
Rodzaj żadania: ...........................................................................................................................
Powód reklamacji..
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................

                                                                                                                                           
                                                                                                                                 ...............................
                                                                                                                                  data i czytelny podpis